Bedrijfs/personeels training


Agressie op de werkvloer

In diverse bedrijfstakken komt agressief gedrag veelvuldig voor.  Agressie uit zich in verschillende niveaus, zoals verbalen agressie, non-verbale agressie en fysieke agressie. Horeca en winkel personeel hebben te maken met ontevreden klanten.  Personeel van ziekenhuizen/zorginstellingen krijgen veel te maken met frustraties van patienten/clienten of van hun naasten. 

Sommige mensen zijn zich zelf niet bewust van hun agressie. Dementerende en psychiatrische mensen uitte zich vaak met agressie naar hun omgeving. Zij kunnen zich niet uitte of verwoordden en lopen tegen onbegrip aan.

 

Hoe ga je hier als personeel nu mee om? Wat kan je doen als je wordt vast gepakt en iemand laat je niet meer los? 

Hoe de-escaleer je een situatie? 


Wat kunnen wij bieden?

Wij geven personeels training op maat, afgestemd op de hulpvraag. Na een intake maken wij een passende training, dat aansluit op jullie wensen. De trainingen bestaan onder andere uit probleem analyse, interactie met de deelnemers, en scenario training. 

 

Ben je enthousiast geworden? En is dit de handvat waar jullie naar op zoek zijn? 
Neem dan contact met ons op

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.